Mascara tack!

Min mascara håller på att ta slut och jag är nu på jackt efter en ny. För tillfället andvänder jag Max Faktor False lash effekt och är väldigt nöjd. Mascaran ger verkligen resultat och smular inte. Den har blivit vald till årets mascara från flera olika tidningar m.m och jag rekommenderar den verkligen.
 



Men nu hade jag tänkt prova på något nytt. Jag har länge velat prova en mascara med böjd borste men aldrig köpt en. Så den jag i så fall funderar på att köpa är denna mascaran från lancôme.



Loreals nyaste medlem till familjen är jag också lite sugen på att testa. Jag undrar bara hur resultatet blir, och måste det inte ta väldigt lång tid?


Kommentarer
Postat av: Fanny

De börjar tidigare och tidigare för varje år. bloggbesokare.se

2012-10-30 @ 14:18:37
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0