Mary Kay

För ett tag sedan köpte jag lite nya Mary Kay produkter. Mary Kay säljs av privatföretagare som åker runt (hem till folk, företag m.m) och gör reklam för deras produkter. Produkterna innehåller mycket naturliga ämnen som anses bra för huden. Jag var och träffade en kvinna som hjälpte mig att hitta rätt produkt för min hy. Vi provade lite olika men jag bestämde mig tillslut för ett mineralpuder-foundation. Den är i puderform men smälter in mer än vanligt puder brukar när man lägger den på huden vilket gör att det blir en foundation också.
Man ska ju alltid smörja in ansiktet innan man applicerar foundation så jag köpte även den tillhörande krämen.


Foundation Puder


Fuktgörande kräm


Och en ansikts/kropps mask för bla. mjuk och rengörande.
(Köpte denna för ett tag sedan, har inte hunnit andvända den än så tänkte visa den.
Dock inte från Mary Kay.)

Har startat en ny kategori på bloggen, Beauty.
Detta var det första inlägget inom kategorin, vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha en jättebra dag!: bloggbesokare.se

2012-10-30 @ 14:18:37
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0